ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام

ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام

تحقیقاتی که این حوزه انجام گرفته است نشان میدهد که تاثیر گذاری کلیپ نسبت به سایر محتواهای تصویری بیشتر بوده و نرخ تبدیل مخاطب به مشتری توسط کلیپ حدود 57 درصد بیشتر از عکس می باشد، بدیهی است که نمی توان از این عدد چشم پوشی کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام با ما در تماس باشید

نمونه کار های ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام

قبل
بعدی

درباره ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام

امروزه با توجه به همه گیر شدن استفاده از شبکه های مجازی به خصوص اینستاگرام، کسب و کارهای اینترنتی زیادی نیز در این بستر شکل گرفته اند که بازار رقابت بین آنها خیلی داغ است! به همین دلیل شاهد افزایش تمایل برای ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام به صورت حرفه ای برای معرفی محصولات و خدمات به عنوان یک سکوی پرتاب هستیم.

تحقیقاتی که این حوزه انجام گرفته است نشان میدهد که تاثیر گذاری کلیپ نسبت به سایر محتواهای تصویری بیشتر بوده و نرخ تبدیل مخاطب به مشتری توسط کلیپ حدود 57 درصد بیشتر از عکس می باشد، بدیهی است که نمی توان از این عدد چشم پوشی کرد.

بنابراین شما نیز برای می توانید برای افزایش رشد کسب و کارتان با ساخت کلیپ تبلیغاتی برای اینستاگرام قدم بزرگی بردارید. فراموش نکنید که در این مسیر باید به حرفه ای ها تکیه کنید!

بزرگترین مزیت ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام چیست؟

اگر شما نیز دارای یک کسب و کار آنلاین در پلتفرم اینستاگرام باشید، حداقل یکبار به این سوال فکر کرده اید که چرا ساخت ویدیو تبلیغاتی برای اینستاگرام اهمیت دارد و باید برای آن هزینه پرداخت کرد؟!

برای درک بهتر این موضوع کافیست خود را یک مشتری در نظر بگیرید. آیا صرفاً دیدن عکس های متوالی از یک محصول و خواندن اطلاعات مربوط به آن شما را برای انتخاب خرید آنلاین به جای خرید حضوری مجاب می کند؟

پاسخ قطعاً خیر است. بنابراین اولین قدم برای کسب اعتماد مشتری در فضای مجازی، ایجاد حس و حال خرید حضوری می باشد که این امر به راحتی با استفاده از ساخت تیزر تبلیغاتی برای اینستاگرام امکان پذیر است.

با ساخت کلیپ تبلیغاتی اینستاگرام شما به راحتی می توانید تمامی ویژگی های محصول خود را از تمام جوانب به مشتری خود معرفی کرده و نیاز به خرید را در آنها تقویت کنید.

با ساخت تیزر تبلیغاتی برای اینستاگرام بیشتر دیده شوید!

با نگاهی ساده به محتواهای وایرال شده در اینستاگرام به راحتی می توان متوجه این موضوع شد که اکثر این محتواها به صورت ویدیو هستند. از همین نگاه ساده می توان نتیجه گرفت که تمایل مخاطبان به تماشای ویدیو نسبت به عکس و متن بیشتر است.

به همین دلیل ساخت تیزر تبلیغاتی برای استوری و پست به دیده شدن هرچه بیشتر شما کمک میکند و مخاطبان بیشتری را برای شما جذب خواهد کرد. البته لازم به ذکر است که ساخت کلیپ تبلیغاتی برای اینستاگرام زمانی سودمند است که براساس قواعد و اصول حرفه ای ساخته شود.

ساخت تیزر تبلیغاتی برای پیج اینستاگرام را به ویدینو بسپارید.

همانطور که گفتیم برای اینکه بتوانید در این هیاهوی اینستاگرام حرفی برای گفتن داشته باشید باید از تیزرهای تبلیغاتی که به صورت حرفه ای ساخته شده باشند، استفاده کنید.

شما می توانید ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام برای کسب و کارتان را به تیم حرفه ای استودیو خلاقیت ویدینو بسپارید و از دیدن نتیجه شگفت زده شوید!

تیم استودیو خلاقیت ویدینو به صورت حرفه ای در زمینه تولید تیزر تبلیغاتی برای استوری و پست اینستاگرام در تمام حوزه های کسب و کار از جمله تولید و فروش پوشاک، عرضه مواد غذایی، محصولات آرایشی و بهداشتی، حوزه زیبایی و … فعالیت میکند.

قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام در ویدینو چقدر است؟

به طور کلی نمی توان قیمت ثابتی را به عنوان قیمت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام بیان کرد، چراکه عوامل مختلفی در فرآیند قیمت گذاری یک تیزر تبلغاتی موثر هستند.

از جمله این عوامل می توان به تعداد دوربین های لازم برای فیلم برداری تیزر، مکان و زمان فیلم برداری، تعداد افراد لازم برای حضور در تیزر تبلیغاتی به عنوان بازیگر، جلوه های بصری و انیمیشنی لازم برای تدوین تیزر تبلیغاتی و … اشاره کرد.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام براساس نیازتان از طریق شماره 09120853410 به صورت کاملاً رایگان مشاوره دریافت کنید.

خانهتماسارتباط با ما