ساخت تیزر تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای به شما کمک میکند افراد بیشتری با برندتان آشنا شده و مخاطبان بیشتری کسب کنید. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی با ما در تماس باشید

نمونه کار های ساخت تیزر تبلیغاتی

قبل
بعدی
قبل
بعدی
قبل
بعدی

درباره ساخت تیزر تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای به شما کمک میکند افراد بیشتری با برندتان آشنا شده و مخاطبان بیشتری کسب کنید. از آنجایی که امروزه در بین انواع کسب و کارها، تبلیغات درست و حرفه ای حرف اول را در کسب نظر مشتری دارد، بدون شک برای انتقال محتوای مورد نظرتان به مشتری نیازمند درست کردن تیزر تبلیغاتی خلاقانه و جالب می باشید.

ساخت تیزر تبلیغاتی علاوه بر جذب مشتریان جدید به شما کمک میکند ارتباط خود را با مشتریان قدیمی خود حفظ نموده و آنها را همچنان برای خرید از محصولاتتان مشتاق کنید.

ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای با وجود یک سناریو خلاقانه باعث می شود حس کنجکاوی مخاطب در رابطه با کارایی محصول شما و چرایی خرید آن ارضا شده و با کسب اطلاعات از هدف محصول شما به سمت خرید قدم بردارند.

شما می توانید برای سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی کسب و کارتان به تیم استودیو خلاقیت ویدینو اعتماد کرده و از نتیجه نهایی شگفت زده شوید! تیم ما با یک سناریو قوی، تولید و تدوین تیزر تبلیغاتی به صورت حرفه ای شما را در افزایش رونق کسب و کارتان یاری میکند. در ادامه می توانید نمونه کار تیزر تبلیغاتی تیم ویدینو را مشاهده نمایید.

با انواع تیزر تبلیغاتی حرفه ای آشنا شوید!

از آنجایی که تیزرهای تبلیغاتی براساس سبک و نوع تبلیغات محصول مورد نظر طراحی می شوند، انواع متفاوتی داشته و براساسی انتخاب می شوند که باتوجه به نوع تبلیغ بیشترین بازخورد از طرف مخاطبین را داشته باشد.

از جمله مهم ترین سبک ها در ساخت تیزر تبلیغاتی می توان به چند دسته اصلی سبک رئال، سبک تلفیقی، سبک انیمیشن و … اشاره کرد. سبک رئال در واقع نشان دهنده کاربرد یک محصول در زندگی روزمره می باشد. به عنوان مثال تمامی تیزرهای تبلیغاتی که از یک خانواده شاد در حال تفریح مشاهده کرده اید با سبک رئال طراحی شده اند.

ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای با سبک انیمیشن نسبت به سبک رئال از هزینه کمتری برخوردار است. زیرا تمامی سناریو با استفاده از نرم افزارهای طراحی تولید شده و نیازمند استفاده از بازیگر یا لوکیشن خاصی نخواهد بود.

با سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی به یک تیم حرفه ای، در ابتدا یک فیلمساز تبلیغاتی باتجربه از بین سبک های مختلف با توجه به نیاز مشتری و مخاطبانش، مناسب ترین سبک را انتخاب کرده و با درست کردن تیزر تبلیغاتی ایده آل، کار خود را به سرانجام می رساند.

مراحل سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی در ویدینو چیست؟

در ابتدا شما می توانید از تیم ویدینو مشاوره رایگان دریافت کرده و پس از مشاهده نمونه کار تیزر تبلیغاتی های ویدینو، نسبت به ثبت سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای برای کسب و کارتان اطمینان حاصل نمایید.

پس از ثبت سفارش ساخت، جلسه ای با شما برای اطلاع از درخواست ها و پیشنهادات شما برگزار می شود. اگر بنا باشد که ساخت تیزر تبلیغاتی در فضای باز فیلمبرداری شود، مرحله بعد بازدید از لوکیشن مورد نظر می باشد.

پس از کسب تمامی اطلاعات لازم، یک سناریو قوی توسط تیم ویدینو طراحی شده و پس از آن مراحل ساخت و تدوین تیزر تبلیغاتی صورت می پذیرد و درنهایت یک خروجی جذاب در موعد مقرر به شما ارائه خواهد شد!

خانهسوالاتتماسارتباط با ما