ساخت تور مجازی

ساخت تور مجازی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز

جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش ساخت تور مجازی با ما در تماس باشید

نمونه کار های ساخت تور مجازی

قبل
بعدی

درباره ساخت تور مجازی

ساخت تور مجازی 360 درجه یکی از حرفه ای ترین خدماتی است که توسط تیم استودیو خلاقیت ویدینو انجام میپذیرد و بر مبنای واقیعت مجازی می باشد. قبل از اینکه نحوه کار ویدینو در این حوزه را بررسی کنیم، بهتر است کمی با تور مجازی و چگونگی ساخت آن آشنا شوید.

تور مجازی چیست؟

قطعاً تا به حال برای هرنفر چندین بار پیش آمده که دوست داشته باشد از یک مکان تاریخی، موزه های معروف جهان، یک منظره طبیعی خاص و … به صورت حضوری بازدید کند، اما شرایط آن محیا نشود.

در این مواقع تور مجازی که یکی از زیر شاخه های عکاسی صنعتی است، به کمک شما می آید. تور مجازی در واقع یک بازدید مجازی است که با کمک تصویربرداری و ویرایش تصاویر امکان پذیر می شود. عکاسی 360 درجه یکی از جدیدترین شیوه های عکاسی است که برای ساخت تور مجازی استفاده می شود.

ساخت تور مجازی به بینندگان این امکان را میدهد که با حرکت موس تصاویر را بزرگ یا کوچک کرده و به صورت شبیه سازی در آن محیط گردش کنند. تور مجازی همانطور که از نامش نیز پیداست، امکان گردش و حضور شما در یک مکان را به صورت مجازی امکان پذیر میکند.

ساخت تور مجازی 360 درجه به صورت حرفه ای به شما امکان صداگذاری روی محتوا را میدهد و از این راه می توانید ارتباط بسیار بیشتری با مخاطبانتان برقرار کنید.

ساخت تور مجازی چه کاربردی دارد؟

جالب است بدانید که این روزها رد پای استفاده از تور مجازی را در بسیاری کسب و کارها می توان دید. از ساخت تور مجازی می توان در کسب و کارهای ساختمانی ،معرفی هتل ها ، تبلیغ و نمایش اقامتگاه ها و بوم گردی ها، تبلیغ در حوزه های صنعتی و … استفاده کرد.

به طور کلی ساخت تور مجازی یک تجربه جدید برای بینندگان به وجود می آورد که در حوزه های مختلف می تواند سبب جلب اعتماد بیشتر آنها نیز شود.

از دیگر کاربردهای ساخت تور مجازی 360 درجه حرفه ای  می توان به آموزش اشاره کرد. شما می توانید برای آموزش های درون سازمانی و … از این فناوری پیشرفته استفاده کنید.

ساخت تور مجازی در ویدینو چگونه است؟

ساخت تور مجازی 360 درجه حرفه ای یک فرآیند چند مرحله ایست که با کمک عکاسی، فیلمبرداری 360 درجه و در نهایت یک ویرایش قدرتمند انجام می شود.

در فرآیند ساخت تور مجازی هرچه کیفیت عکسبرداری بالاتر باشد خروجی نیز باکیفیت تر خواهد بود. روش عکسبرداری در ساخت تور مجازی در ویدینو به صورت نقطه ای است. برای یک پروژه پس از بررسی محیط ، تعدا نقاط لازم برای عکسبرداری انتخاب می شود.

به عنوان مثال اگر پروژه ساخت تور مجازی مربوط به یک واحد ساختمانی باشد، یکی الی چند نقطه عکسبرداری در آشپزخانه، یک یا چند نقطه در سالن پذیرایی، یک یا چند نقطه در راهرو و … انتخاب شده و عکس های لازم در آن نقاط خاص ثبت می شوند.

حداقل نقطه لازم برای عکاسی یک پروژه 10 نقطه می باشد. بدون شک تکنیک های عکسبرداری برای ساخت تور مجازی 360 درجه نسبت به عکاسی پرتره و … متفاوت است.

مرحله بعدی برای ساخت تور مجازی بارگزاری عکس های ثبت شده در نرم افزارهای ویرایش مربوطه می باشد. از جمله پرکاربردترین برنامه ها برای ساخت تور مجازی عبارتند از:

  • Lapentor   لپنتور ( رایگان )
  • OpenSpace 3d اوپن اسپیس تری ‌دی ( رایگان و اوپن سورس )
  • Marzipano مارزی ‌پانو ( رایگان و اوپن سورس )

ساخت تور مجازی چگونه قیمت گذاری می شود؟

بدیهی است که عوامل مختلفی در قیمت گذاری یک پروژه تاثیرگذار است. برای ساخت تور مجازی قیمت های متفاوتی می تواند وجود داشته باشد که با توجه به شرایطی مختلفی همچون :

  • تعداد نقاط عکس برداری که براساس مساحت و شیوه ساختاری محیط تعیین می شود
  • تجهیزات مورد نیاز برای ساخت تور مجازی
  • درخواست یا عدم درخواست ثبت مکان مورد نظر در گوگل
  • قرار دادن یا ندادن نقشه گوگل در تور مجازی مورد نظر
  • میزان تجربه و مهارت سازنده تور مجازی
  • و …

تغییر کند. بنابراین برای اطلاع از هزینه و تعرفه ساخت تور مجازی در ویدینو می توانید از طریق شماره 09120853410 با ما در ارتباط بوده و پس از دریافت مشاوره رایگان در رابطه با پروژه مد نظرتان، از قیمت نهایی مطلع گردید.

مزایای ساخت تور مجازی 360 درجه حرفه ای چیست؟

اکنون که به طور کلی با چگونگی ساخت تور مجازی و بخشی از کاربردهای آن آشنا شده اید نوبت به آن رسیده که کمی درباره مزیت های این فناوری صحبت کنیم.

البته لازم به ذکر است که در اینجا تنها تعدادی از این مزیت ها ذکر می شود که در دل آنها نیز تعداد بسیار زیادی نکته مثبت نهاده شده است.

  • ساخت تور مجازی برای یک کسب و کار بدون شک سبب افزایش مشتری و کسب درآمد بیشتر می شود.
  • ساخت تور مجازی 360 درجه حرفه ای یکی از سریعترین راه ها برای جلب اعتماد مخاطب در حوزه مورد نظر می باشد.
  • امکان مشاهده و بررسی دقیق تصاویر و جزئیات آنها در کمترین زمان و هزینه ممکن برای مخاطب به وجود می آید.
  • ساخت تور مجازی برای یک برند یا کسب و کار سبب متمایز شدن و برتری او نسبت به رقبا می گردد.
  • محل مورد نظر شما که برای آن تور مجازی طراحی شده است در نقشه جهانی گوگل قرار می گیرد.
  • بهترین کیفیت ممکن را از عکس ها به نمایش میگذارد.
خانهتماسارتباط با ما