عکاسی ۳۶۰ درجه

عکاسی ۳۶۰ درجه

عکاسی 360 درجه به عنوان یکی از جذاب ترین تکنیک های عکاسی برای معرفی محصولات، امکان و اشیا مختلف می باشد. از آنجایی که در عکس برداری 360 از یک محصول تمامی ابعاد آن قابل مشاهده است، استفاده از این تکنیک به افزایش فروش و جذب مخاطب کمک بسیار بزرگی خواهد کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش عکاسی ۳۶۰ درجه با ما در تماس باشید

نمونه کار های عکاسی ۳۶۰ درجه

قبل
بعدی

درباره عکاسی ۳۶۰ درجه

عکاسی 360 درجه به عنوان یکی از جذاب ترین تکنیک های عکاسی برای معرفی محصولات، امکان و اشیا مختلف می باشد. از آنجایی که در عکس برداری 360 از یک محصول تمامی ابعاد آن قابل مشاهده است، استفاده از این تکنیک به افزایش فروش و جذب مخاطب کمک بسیار بزرگی خواهد کرد.

از آنجایی که امروزه بازار رقابت بین کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین در فضاهای مختلف بسیار داغ است، اطلاع از جدیدترین و جذاب ترین تکنیک های عکس برداری و فیلم برداری و استفاده از آنها برای بیشتر و بهتر دیده شدن ضروری می باشد.

عکاسی 360 درجه چگونه انجام می شود؟

برای عکس برداری 360 درجه از یک محصول لازم است که محصول مورد نظر روی یک صفحه گردان قرار گرفته و همزمان با چرخش صفحه به صورت پی در پی از محصول عکاسی شود. ترکیب این عکسها با یکدیگر یک دید واقعی از تمام جهت ها نسبت به سوژه به شما میدهد که قطعاً جذابیت بسیار بالایی خواهد داشت.

عکاسی 360 درجه در صورتی جذاب و باکیفیت است که با استفاده از دوربین های پیشرفته انجام شده و مرحله ویرایش آنها نیز که شامل تنظیم نور، تنظیم رنگ، تراز کردن تصاویر، حذف نویز و … می باشد توسط افراد حرفه ای صورت گیرد.

مزایای عکس برداری 360 درجه چیست؟

  • با استفاده از عکاسی 360 درجه شما به خوبی می توانید محصول خود را برای مخاطبان به نمایش بگذارید و آنها را از دیدن تعداد زیادی عکس از زوایای مختلف برای شناخت یک محصول بی نیاز کنید.
  • عکس گرفتن 360 درجه یا پانورامیک به بینندگان این امکان را میدهد که ارتباط بیشتری با محصول بگیرند و به خوبی بتوانند آن را تصور کنند.
  • با استفاده از این سبک عکاسی شما می توانید با مخاطبانتان ارباط شفاف تری برقرار کنید و اعتماد آنها را به راحتی کسب کنید.
  • بدیهی است که استفاده از عکاسی 360 درجه تکنیکی است که به افزایش مخاطب و در نتیجه افزایش فروش شما کمک بزرگی میکند.
  • از آنجایی که عکس برداری 360 تمام جوانب محصول را به خوبی به مشتری نشان میدهد، درصد درخواست مرجوعی محصول از طرف مشتری بسیار کاهش می یابد، زیرا با دید کاملی خرید می کند.
  • مزایای فوق در کنارهم افزایش کیفیت خرید و فروش را برای شما و مخاطبانتان رقم میزند.

عکس گرفتن 360 درجه در چه مواردی کاربرد دارد؟

شما می توانید برای افزایش فروش انواع محصولات از این سبک عکاسی استفاده کنید. همچنین عکس برداری 360 برای مشاغلی همچون فروش و اجاره املاک، صنعت گردشگری و … نیز بسیار کاربردی می باشد و شما را در جایگاه بالاتری نسبت به رقبا قرار میدهد.

مراحل و تعرفه عکاسی 360 درجه در ویدینو چگونه است؟

همانطور که پیش تر گفتیم مراحل عکس برداری 360 باید توسط افراد حرفه ای صورت گیرد، در این زمینه شما می توانید از خدمات تیم استودیو خلاقیت ویدینو بهره بگیرید.

شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و همچنین اطلاع از تعرفه عکاسی 360 با توجه به سفارش و نیازتان از طریق شماره 09120853410 با ما در ارتباط باشید.

خانهتماسارتباط با ما