ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی 8 نکته مهم + معرفی نرم افزار

امروزه با توجه به گسترش استفاده مردم از شبکه های مجازی و داغ بودن بازار کسب و کارهای اینترنتی، ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی به صورت حرفه ای از اهمیت بالایی برخوردار است. شما به راحتی می توانید با ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای با سناریو جذاب اعتماد مشتری خود را کسب کنید.

ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی یکی از بهترین راه های تبلیغ و جذب مشتری برای فروشگاه های آنلاین می باشد. بدیهی است که ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای با هدف ایجاد هیجان در مخاطب برای یک محصول یا خدمات خاص انجام میگیرد.

بنابراین لازم است برای این منظور به برخی نکات کلیدی توجه داشت و با رعایت آنها نتیجه مطلوبی کسب کرد. برای آشنایی با نکات مهم ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی تا انتها همراه ویدینو بمانید.

ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی چه مزایایی دارد؟

  • برای ساخت تیزر تبلیغاتی با موبایل شما به امکانات خاصی نیاز ندارید و به راحتی می توانید با کمترین هزینه برند خود را تبلیغ کنید.
  • به وسیله ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی به راحتی می توانید در انواع شبکه های اجتماعی تبلیغ محصل خود را با فرمت های مختلف قرار دهید.
  • از آنجایی که تمایل عموم جامعه نسبت به دیدن ویدیوهای کوتاه نسبت به عکس و متن بیشتر است، با ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی به راحتی می توانید برند و محصول خود را معرفی کنید.
  • با استفاده از سناریو قوی و سعی در ایجاد هیجان برای مخاطب، به سرعت توسط افراد زیادی دیده خواهید شد.

پیشنهاد مطالعه: نکات کاربردی برای عکاسی از محصول با موبایل

ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی یکی از بهترین راه های تبلیغات می باشدو

8 نکته مهم ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی

همه میدانید که رقابت برای دیده شدن در انواع فضای مجازی مانند اینستاگرام، یوتیوب و … بسیار زیاد است. بنابراین همیشه باید به این نکته توجه داشته باشید که مخاطبان گزینه های بسیار زیادی برای تماشا کردن خواهند داشت.

پس شما باید همیشه خلاقانه عمل کرده و با ساخت تیزرهای جذاب آنها به سمت خود بکشانید. رعایت نکاتی که در ادامه بیان خواهیم کرد در ساخت تیزر تبلیغاتی با موبایل به شما کمک بزرگی خواهند کرد.

1. ثانیه های اول ویدیو را از دست ندهید!

همانطور که گفتیم ویدیو های زیادی برای دیده شدن در صف ایستاده اند. بنابراین شما باید تیزر خود را به گونه ای شروع کنید که در همان ثانیه های ابتدایی نظر مخاطب را جذب کرده و او را به دیدن ادامه تیزر مشتاق کند.

برای این منظور می توانید با توجه به حوزه کاری خود با طرح یک سوال برای مخاطب، نشان دادن متمایز ترین ویژگی محصول یا خدمت خود و استفاده از عناصر بصری جذاب همچون افکت های صدا و تصویر و … شروع تیزر خود را جذاب کنید.

2. از تیزرهای طولانی دوری کنید.

دومین نکته ای که برای ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی باید به آن توجه داشته باشید، اجتناب از ساخت ویدیوهای طولانی می باشد. تحقیقات آماری نشان میدهد که کلیپ های کوتاه تر مخاطبان بیشتری نیز دارند. به همین دلیل شما باید بتوانید تنها در 30 الی 90 ثانیه محصول یا خدمات خود را به خوبی معرفی کنید.

3. سناریو قوی برای ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی داشته باشید.

اگر میخواهید مخاطبان بیشتری محتوای شما را دنبال کنند، صرفاً به تبلیغ محصول یا خدمات نپردازید! طبق نظرسنجی ها  و آمار تبلیغات های داستان محور نسبت به تبلیغات دیگر 70 درصد مخاطبان بیشتری جذب میکنند.

این درصد آنقدر بزرگ است که جای شک برای انتخاب سناریو پربیننده باقی نمی گذارد. بنابراین شما باید بتوانید در یک زمان کوتاه برای تبلیغ و معرفی خود یک داستان با نقطه آغاز و پایان جذاب داشته باشید.

4. خودتان را جایگزین مخاطب قرار دهید.

زمانی که به دنبال نوشتن سناریو برای ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی این سوال را برای خودتان مطرح کنید که چرا مخاطب باید شما را از بین سایر رقبا انتخاب کند؟ قرار دادن پاسخ این سوال در سیر داستانی تبلیغ باعث می شود که شما به خوبی به مخاطب معرفی شده و اعتماد او را کسب کنید.

5. نام تجاری خود را در تیزر استفاده کنید.

برای ساخت تیزر تبلیغاتی با موبایل به صورت حرفه ای، لوگو یا نام برند خود را با استفاده از رنگ و فونت زیبا در کادر تیزر قرار دهید. اگر در ویدیوی تبلیغاتی شما کسی صحبت میکند، حتما نام برند یا شرکت را بیان کنید. این نکته باعث می شود نسبت به شما اطمینان بیشتری حاصل شود.

برای ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی سناریو قوی داشته باشید.

6. هشتگ گذاری اصولی را فراموش نکنید!

برای ایده گرفتن در رابطه با این موضوع می توانید از رقبای خود ایده بگیرید. استفاده از هشتگ های مناسب در فضایی همچون اینستاگرام باعث بیشتر دیده شدن شما خواهد شد. بنابراین این نکته را هرگز فراموش نکنید.

7. ذهن مخاطب را به بازی بگیرید.

یکی دیگر از راه هایی که باعث بیشتر دیده شدن شما خواهد شد، ساخت تیزرهایی است که علاوه بر تبلیغ و معرفی یک محصول یا خدمات، همزمان یک موضوع طنز یا متلک های اجتماعی را بیان کند. برای این منظور می توانید با برجسته کردن یکی از ویژگی های محصول یا خدمات خود به شکل طنز، کار را آغاز کنید.

8. از برنامه های ویرایش حرفه ای استفاده کنید.

آخرین مرحله از ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی، ویرایش آن با استفاده از اپلیکیشن های مختلف می باشد. تعداد برنامه های موجود برای ویرایش ویدیو بسیار زیاد است. اما شما نمی توانید از همه آنها استفاده کنید. بنابراین باید از بین بهترین ها که اکثر قابلیت های ویرایش را دارند، یک یا چندتا را انتخاب کرده و نحوه استفاده از آنها را به خوبی یاد بگیرید.

فراموش نکنید که یک ادیت حرفه ای و استفاده از جلوه های صوتی یا گرافیکی منحصر به فرد به راحتی می تواند تیزر معموولی شما را به یک تیزر حرفه ای و پربیننده تبدیل کند.

پیشنهاد مطالعه: ساخت ویدیو برای اینستاگرام | معرفی 5 برنامه کاربردی

معرفی بهترین برنامه ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی

همانطور که گفتیم تعداد برنامه های مناسب برای اندروید و ios برای ساخت تیزر تبلیغاتی با موبایل زیاد می باشد. بنابراین در این قسمت ما باتوجه به نظرات کاربران بهترین هارا در این حوزه به شما معرفی میکنیم که شما بتوانید از آنها استفاده کنید.

بدیهی است که هریک از این برنامه ها دارای ویژگی های خاصی می باشند که می تواند آنها را از یکدیگر متمایز کند. بنابراین شما باید با توجه به نیاز و سلیقه خود از بین آنها مناسب ترین را انتخاب کنید.

  • اپلیکیشن پرطرفدار Inshot
  • برنامه MoShow
  • اپلیکیشن Boosted
  • برنامه محبوب KineMaster
  • اپلیکیشن ساخت تیزر VideoAdKing
  • برنامه حرفه ای Capcut

کلام پایانی

ساخت تیزر تبلیغاتی در صورتیکه توسط افراد حرفه ای در این حوزه طراحی و تولید شود، میتواند تحول بزرگی در کسب و کار شما ایجاد کند. شما می توانید برای ساخت تیزر تبلیغاتی به صورت حرفه ای از خدمات تیم استودیو خلاقیت ویدینو استفاده کنید.

باتشکر از همراهی شما.

خدمات ویدینو

جدیدترین مقالات

خانهتماسارتباط با ما