فیلم برداری هوایی

فیلم برداری هوایی

تصویر برداری هوایی با هلی شات، امروزه یکی از روش های تاثیرگذار در ساخت تیزرهای تبلیغاتی می باشد. با استفاده از فیلم برداری هوایی به خوبی می توان یک زاویه دید متفاوت از محصول یا خدمات به بیننده ارائه داد و احساس متفاوتی را نسبت به محصول یا خدمات مورد نظر در ایشان به وجود آورد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش فیلم برداری هوایی با ما در تماس باشید

نمونه کار های فیلم برداری هوایی

قبل
بعدی

درباره فیلم برداری هوایی

تصویر برداری هوایی با هلی شات، امروزه یکی از روش های تاثیرگذار در ساخت تیزرهای تبلیغاتی می باشد. با استفاده از فیلم برداری هوایی به خوبی می توان یک زاویه دید متفاوت از محصول یا خدمات به بیننده ارائه داد و احساس متفاوتی را نسبت به محصول یا خدمات مورد نظر در ایشان به وجود آورد.

باتوجه به اینکه امروزه ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای به یکی از روش های متداول برای تبلیغات تبدیل شده است، ایجاد تنوع و داشتن خلاقیت در فیلم برداری بسیار اهمیت دارد. با استفاده از تصویر برداری هوایی با هلی شات به راحتی می توان قسمت هایی مختلف از سوژه مورد نظر را به تصویر کشید، که در صورت استفاده از دوربین های معمولی و فیلم برداری زمینی امکان پذیر نمی باشد.

تیم استودیو خلاقیت ویدینو به شما کمک میکند با استفاده از تصویربرداری هوایی حرفه ای، با توجه به شرایط کسب و کارتان، یک تجربه متفاوت از تبلیغات را به کاربران خود ارائه دهید.

خدمات فیلم برداری هوایی در ویدینو با چه دوربینی انجام می شود؟

تیم حرفه ای ویدینو برای فیلم برداری هوایی تهران و سایر شهرستان ها از هلی شات یا همان کوادکوپتر DJI air 2S استفاده میکند. این مدل هلی شات یکی از انواع پیشرفته می باشد که در سال 2021 روانه بازار شده است و توانایی 31 دقیقه پرواز دارد.

هلی شات DJI air 2S دارای کیفیت تصویربرداری 20 مگاپیکسلی (64 مگاپیکسل دیجیتالی) و کیفیت فیلمبرداری 5.4K با نرخ 30 فریم در ثانیه می باشد.

ویژگی های دیگری مانند وزن پایین(595 گرم)، برد انتقال تصویر 12 کیلومتری، سیستم انتقال تصویر OcuSync 3 ، پشتیبانی از اکتیو ترک 4 و … این مدل هلی شات را به یکی از بهترین ها برای تصویر برداری هوایی تبدیل کرده است.

چرا باید تصویر برداری هوایی با هلی شات را انتخاب کنیم؟

  1. با استفاده از تصویربرداری هوایی شما به خوبی می توانید زاوایایی از سوژه مدنظرتان را به نمایش بگذارید که تنها با فیلم برداری از زاویه بالا امکان پذیر است و مخاطب را بیشتر تحت تاثیر قرار میدهد.
  2. فیلم برداری هوایی هلی شات قدرت مانور بالایی در تصویربرداری در اختیار شما قرار میدهد. به همین دلیل می توان جذابیت های بصری زیادی را به سناریو مد نظرتان اضافه کنید!
  3. از طرف دیگر لازم به ذکر است که تصویر برداری هوایی با هلی شات به شما کمک میکند اطلاعات دقیقی از سوژه مدنظرتان کسب کنید. به همین دلیل برای خدماتی چون بررسی محیط‌های صنعتی، مدیریت زمین های کشاورزی وسیع، مستندسازی و … کاربرد زیادی دارد.
  4. فیلم برداری هوایی به شما کمک میکند در کمترین زمان ممکن بیشترین اطلاعات را از سوژه مدنظرتان کسب کنید. به همین دلیل باعث صرفه جویی در زمان و هزینه شما می شود.
  5. با بهره گیری از فیلم برداری هوایی با هلی شات برای ثبت تصویر از سازه های بلند، لوکیشن های صعب العبور و … به خوبی می توانید ایمنی خودتان را تضمین کنید.

هزینه فیلمبرداری هوایی در ویدینو چقدر است؟

به طور کلی باید گفت که فیلم برداری هوایی قیمت های متفاوتی دارد و براساس عوامل مختلفی تعیین می شود. شما می توانید برای اطلاع از هزینه فیلم برداری هوایی با هلی شات، از طریق شماره همراه 09120853410 با ما در ارتباط بوده و با شرح پروژه مد نظرتان، مشاوره رایگان دریافت کنید.

فراموش نکنید که برای بهتر دیده شدن در کسب و کارتان باید به حرفه ای ها اعتماد کنید!

 

خانهسوالاتتماسارتباط با ما