بهترین اپلیکیشن ساخت استوری تبلیغاتی

از آنجایی که تنوع برنامه های ساخت استوری بسیار زیاد است، معرفی یک یا چند اپلیکیشن به عنوان بهترین اپلیکیشن ساخت استوری تبلیغاتی عملاً ممکن نمی باشد. اما با در نظر گرتن برخی فاکتورها مانند رایگان بودن یا نبودن برنامه، میزان پیچیدگی و قابلیت ویرایش هریک از برنامه ها، می توان آنها را رتبه بندی کرد.
بهترین اپلیکیشن ساخت استوری تبلیغاتی چیست؟

اپلیکیشن ساخت استوری تبلیغاتی انواع مختلفی داشته و هریک ویژگی های خاص خود را دارند.اگر شما نیز در دسته افرادی قرار دارید که در پی یافتن بهترین اپلیکیشن ساخت استوری تبلیغاتی برای کسب و کارتان در اینستاگرام هستید تا انتهای این مقاله همراه ویدینو بمانید.

از آنجایی که تنوع برنامه های ساخت استوری بسیار زیاد است، معرفی یک یا چند اپلیکیشن به عنوان بهترین برنامه استوری ساز اینستاگرام عملاً ممکن نمی باشد. اما با در نظر گرتن برخی فاکتورها مانند رایگان بودن یا نبودن برنامه، میزان پیچیدگی رابط کاربری و قابلیت های ویرایش هریک از برنامه ها، می توان تا حدودی آنها را رتبه بندی کرد.

در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین برنامه های ساخت استوری اینستاگرام جذاب که براساس امتیاز کاربران انتخاب شده اند، می پردازیم. با استفاده از این برنامه ها به راحتی می توانید استوری های تبلیغاتی جذاب برای رونق کسب و کارتان بسازید.

معرفی 10 اپلیکیشن ساخت استوری تبلیغاتی

به یاد داشته باشید که اپلیکیشن ساخت استوری تبلیغاتی در صورتی ایده آل است که علاوه بر ساده بودن استفاده از آن، کاربردی و مفید باشد. تنها در این صورت شما می توانید در کمترین زمان ممکن بهترین خروجی را داشته باشید.

1. PicCollage، ساده ترین برنامه ساخت استوری اینستاگرام

اپلیکیشن پیک کلاژ در دو نسخه اندورید و iOS موجود است. با استفاده از این برنامه شما به راحتی هر چه تمام می توانید استوری های خوش رنگ و لعاب و جذاب بسازید!

از این برنامه می توان به عنوان ساده ترین اپلیکیشن ساخت استوری تبلیغاتی یاد کرد. با استفاده از این برنامه به راحتی می توانید پس زمینه عکس هایتان را حذف کرده و با استفاده از قالب ها و استکیرهای آماده برنامه، عکس استوری خود را آماده کنید.

2. InShot، ساخت استوری تبلیغاتی حرفه ای

کمتر کسی است که تاکنون نام اپلیکیشن inshot به گوشش نرسیده باشد. این اپلیکیشن یکی از بهترین و پرکاربرترین برنامه های ساخت استوری می باشد. این برنامه اکثر قابلیت های ویرایش عکس و فیلم را دارد و تقریباً شما را از هر برنامه دیگری بی نیاز میکند.

این برنامه برای Android و iOS در دسترس است و یکی از بالاترین امتیازها را به خود اختصاص داده است. از جمله کاربردی ترین قابلیت های این برنامه می توان به ساخت کلاژ و ویرایش عکس، افزودن موسیقی به فیلم‌ها، تنوع فیلترها و جلوه‌های ویژه، دارا بودن ابزارهای کنترل سرعت و ادغام فیلم، قابلیت تقسیم فایل و همچنین کنترل تاری وکنتراست فیلم و عکس اشاره کرد.

3. Canva، اپلیکیشن ساخت استوری تبلیغاتی

اپلیکیشن ساخت استوری تبلیغاتی ایده آل رایگان می باشد.

اپلیکیشن Canva از جمله جدیدترین برنامه هایی می باشد که محبوبیت بالایی در بین کاربران به دست آوره است. این برنامه تقریباً 60،000 الگو و همچنین بیش از 1 میلیون تصویر زمنیه جذاب برای ساخت استوری دارد.

از طرف دیگر با استفاده از این برنامه به راحتی می توانید وضوح و کنتراست عکس خود را تنظیم کنید. به طور کلی می توان گفت اگر به دنبال یک مجموعه کامل از نمادها، برچسب ها و … برای ساخت استوری تبلیغاتی هستید، اپلیکیشن Canva را از دست ندهید!

4. StoryArt، برترین برنامه های ساخت استوری جذاب

اپلیکیشن storyart یکی از بهترین ها در این حوزه با بیش از 2000 قالب برای ساخت استوری های جذاب می باشد. بدیهی است که جذابیت و زیبایی استوری های تبلیغاتی برای شما دنبال کننده های بیشتری را به همراه خواهد داشت.

با استفاده از این اپلیکیشن ساخت استوری تبلیغاتی به راحتی می توانید از افکت ها و فیلترهای جذاب برای استوری های خود استفاده کنید. همچنین می توانید با استفاده از برنامه استوری آرت، اندازه و کیفیت ویدیوهای خود را تغییر دهید.

5. Unfold، بهترین برنامه استوری ساز اینستاگرام

از جمله برنامه های مطرح برای ساخت استوری تبلیغاتی در اینستاگرام، اپلیکیشن Unfold می باشد. این برنامه قابلیت های ویرایش عکس زیادی دارد و تعداد زیادی از آنها به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد. اما اگر نیازمند ابزار ویرایش حرفه ای برای ساخت استوری های تبلیغاتی خود هستید باید از نسخه پریمیوم و غیر رایگان آن بهره ببرید.

6. Mojo، اپلیکیشن استوری ساز حرفه ای

اپلیکیشن ساخت استوری تبلیغاتی باید رابط کاربری ساده ای داشته باشد.

این برنامه با داشتن بیش از 500 قالب جذاب و زیبا برای ویرایش عکس از جمله محبوب ترین ها با بیش از 10 میلیون دانلود می باشد. تنها نقطه ضعفی که برای این اپلیکیشن می توان در نطر گرفت، قرار گرفتن واترمارک آن روی ویدیوهای شماست که ظاهر جذابی ندارد.

اما به طور کلی میتوان با قطعیت گفت که Mojo به عنوان یک اپلیکیشن ساخت استوری تبلیغاتی به خوبی کار شما را راه می اندازد!

7. Adobe Spark، مطمئن ترین اپلیکیشن ساخت استوری تبلیغاتی

اپلیکیشن ادوبی اسپارک یکی از زیرمجموعه های کمپانی بزرگ ادوب می باشد. به همین دلیل به راحتی می توان برای ساخت استوری های تبلیغاتی به ویژگی های آن اعتماد کرد.

برنامه ادوبی اسپارک دارای رابط کاربری ساده و راحتی می باشد. شما بدون هیچ گونه آموزش خاصی می توانید عکس های خود را ویرایش و ترکیب کنید و یا ویدیوهای جذاب بسازید. این برنامه میلیون‌ها عکس آماده و رایگان برای ساخت استوری تبلیغاتی در اختیار شما می گذارد.

8. PhotoGrid، برنامه کاربردی ساخت استوری

از جمله برترین ویژگی های این برنامه که یکی از دلایل محبوبیت آن نیز می باشد، داشتن قابلیت تغییرات آرایشی روی چهره در عکس ها است. با استفاده از PhotoGrid شما به راحتی می توانید عکس های خود را کلاژ کرده و یا ویدیوهای خود را برای استوری تبلغاتی مورد نظرتان ویرایش کنید.

تنوع بالای قالب های آماده از دیگر ویژگی های دوست داشتنی این برنامه می باشد. جالب است بدانید که شما به طور مستقیم می توانید درون برنامه PhotoGrid دوربین گوشی را باز کرده و عکس و فیلم های خود را با فیلترهای هوشمند این برنامه ضبط کنید!

9. CutStory،اپلیکیشن ساخت استوری تبلیغاتی حرفه ای

تنوع اپلیکیشن ساخت استوری تبلیغاتی بسیار زیاد است.

یکی از بزرگترین مشکلات در زمان بارگزاری ویدیو به صورت استوری، تایم 15 ثانیه ای آن می باشد. با استفاده از این برنامه شما به راحتی می توانید ویدیوهای خود را به صورت جریان پیوسته ای از قسمت های 15 ثانیه ای تقسیم کرده و در پلتفرم اینستاگرام ارسال کنید.

از ویژگی های مثبت این برنامه باید به عدم کاهش کیفیت ویدیو، پشتیبانی از تمامی فرمت های ویدیو و داشتن رابط کاربری بسیار ساده اشاره کرد.

10. Typorama، برنامه حرفه ای ساخت استوری های تایپوگرافی

یکی از ویژگی های اصلی که اپلیکیشن ساخت استوری تبلیغاتی باید داشته باشد، قابلیت اضافه کردن متن های جذاب به عکس استوری می باشد. این برنامه به صورت حرفه ای این کار را انجام میدهد.

تنوع طرح های آماده این برنامه برای تایپوگرافی بسیار زیاد است و شما می توانید به راحتی استوری های تبلیغاتی خود را با بیش از 100 فونت مختلف تایپ کرده و منتشر کنید.

کلام پایانی

همانطور که در ابتدا گفتیم، تنوع اپلیکیشن ساخت استوری تبلیغاتی بسیار زیاد است و هرکدام به نحوی می توانند نیاز شما را برطرف کنند. برنامه های نام برده شده تعدادی از بهترین ها در این حوزه می باشند. امیدواریم که مطالعه این بلاگ از ویدینو برای شما مثمر ثمر واقع شود.

توصیه می شود در صورت تمایل مقالات دیگر ویدینو در حوزه عکاسی از محصول، بهترین برنامه ساخت تیزر تبلیغاتی و  معرفی بهترین لنز برای عکاسی پرتره را نیز مطالعه نمایید.

خدمات ویدینو

جدیدترین مقالات

خانهتماسارتباط با ما